Friday, July 9, 2010

aku mahu terus tersenyum...


salam...

1stly...aku nak korang taw,yang aku tengah stress...
ye...aku tengah stress...

pasal result aku yang baru kuar ni...

argh!

aku tak taw nak cakap apa dah...
aku pun malas nak serabut2...

lantaklah...

aku bukan tak belajar...
aku bukan tak buat assignment...
aku bukan tiru orang...
aku bukan berfoya2 ke pe...
aku bukan tak datang kelas...

lantaklah...

apa nak jadi...jadi la...
aku terima je...
aku tak kisah lah...
aku masih ada alasan yang relevan tentang 'kekalahan' aku kali ni...
aku tak pernah rasa kalah sebegini sebelum ni...
lalu...

aku stress...
ye...aku stress...

tapi...

biarlah...
there must be something wrong somewhere...
ada la tu kot...aku salah kat mana2...
mana taw assignment aku terbang ke...
hilang tulisan tibe2...kan?...mne nak taw...hahaha

ha ha ha...

aku gelak pon macam tak ikhlas je...

memang!
memang aku tak ikhlas...!

sebab aku tak patut berada dalam situasi sebegini waktu2 macam ni...
kenapa perasaan prejudis tetap ada di mana2?
kenapa orang lain boleh dapat markah elok biar pon de meniru je?
aku tak suke meniru
aku datang kelas hari2
aku buat semua yang lecturer suruh buat...
aku datang kelas tiap2 pagi...
aku susah nak tido dalam kelas...

last2?

aku fail 1 paper...

f**k la!

fine!
takpe!
apa?mat salleh ni professional?
kalau korang taw pe yang jadi kat aku....
boleh blah korang nak cakap mat salleh ni professional...!
deorang pon same je aku rasa...

"ala,sebab ko fail,sebab tu ko cakap buruk pasal deorg,kalau ko lulus,ada ko nak cakap macam 2?"
ye!memang!kalau aku lulus pon...aku tetap akan cakap deorg tak pernah professional...mereka tiada sense of humanism dalam diri deorg...mereka jadi bongkak sebab ilmu...tapi mereka lupa,ilmu yang mereka timba dari orang terdahulu,milik Allah S.W.T....

ye...aku stress...
tapi aku mahu terus tersenyum...
dan aku masih tersenyum...

tenangkan aku....

please...

2 comments:

b.u.l.a.n said...

jangan stress2. setiap benda ada hikmah nya.. k? aku baru bc blog kau dow ta penah baca huhu..

SANGkuRIANG said...

xp...
xstress da pon...
btw,ak xfail pon act...
i got C+ 4 dat paper...hahaha
(saje j emo2,sbb result btul xkuar lg~)
bru nk bce?s'kay...keep on reading...
there r more than meets the eyes,aye?

thanks 4 da cmment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...