Sunday, May 1, 2011

berhenti.lihat.diam


salam 1Malaysia...

this time, One Republic...
aku tak taw sangat nak cite pasal deorg ni...
deorg ni sangat best...samapi aku xtahu knapa...hahaha
kalau ushar kat u-tiup 2,video de juta2 org tgk...

biaq p depa la kan?hahaha
nak cite pasal kerenah orang...

perasan x?kadang2 bila kite nak sesuatu perkara 2,org larang...
tapi orang lain suke-suki j wat perkara 2...walaupun pada mulenye de yang melarang kite buat perkara yang sama...

perasan kan?tipu takde...tapi kalau xd,xp la...anda mmg anti-sosial...hahha
itu la kadang2..
aku rase semak jugak kadang2...
dia marah orang lain kalau buat...
tapi dia buat selamba je...cam ngang...

orang camni nak buat camne ek?
kalau ekot rekod aku...org2 camni biasanya kuat tacing (touching) dowk...
siyes xtipu habaq hang...hahaha
jadi kalau nak tegur 2,macam b'lapik2 j...
klau x tegur pon,paling2 pon mampu lihat j la...
sebab...
kalau di cakap kang, emo pulak...
ha!tapi kalau kite emo,dia kompom xsuke plak..ha...cam sheet kan?

biaq p la...
sj j...
bile aku dgr lagu ni...
ak teringat yang,kadang2 hidup ni rasa di kong2...
bukan dgn entiti lain...tapi orang2 di sekeliling kita...
bukan ahli keluarga...
bukan adik beradik..
bukan saudara mara...
tapi orang2 lain...
yanh kite xknal siapa...
tapi cuba unutk ubah KITA jadi macam apa yg DIA mahukan...

okek...ciao~

3 comments:

zafifi and zafira said...

nah..aku tinggal kan c0mment..biawak k0 perli aku weyh..die kate..sakit jari ke?tak pat0t bet0l..hahahahaha

SANGkuRIANG said...

dem...sila la komen dengan bernas...hahaha...

terimas baca blog aku...sebar2kan lah...hahaha

kem salam zap...

zafifi and zafira said...

n0 pr0blem lah..jari tak sakit lagi..hahaha
insyaallah..take care nun di sana ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...