Thursday, June 18, 2009

cuti...inilah cuti?

salam semua...

dah lama kan aku tak menulis kat sini...
hm...takpe2...faham je la...

belum sampai masanya aku menulis secara full time...kui3...

hm...saat ini aku tengah cuti lagi...
lusa baru aku nek semester balik...

tapi sebelum aku balik maktab...gian plak rasanya nak menulis...ha..

this time i wanna talk about..HOLIDAY...

lots of things actually...macam-macam da berlaku dalam masa sebulan aku bercuti ni...
hm....

seperti...
1-akhirnya aku berjaya jumpa rakan-rakan 'MIC' aku...
yang selama ini jadi study group member aku..(i hope we can meet again)
2-kawan aku(semot) da dapat vesparados baru...(tahniah pada beliau)
3-akhirnya aku dapat result DELNA aku...(yang ada gak yang sama nasib ngan aku)..
jangan risau semua band6(alhamdulillah)...hahahaha...
4-inbox fon aku tak berjalan kecuali mesej-mesej dari service provider aku je (celcom)...
serius shit...aku cday...(kan3?)
5-aku bekerja mencari duit tanpa henti sebab aku rasa aku akan sengkek di hari murka...hahahaha
6-cday tgk moto aku yang terbenkalai sebab rosak...ai...ntah bile nk elok...
7-hampir setahun...
8-aku dapat jamm join dengan budak-budak kugiran kat FELDA aku...susah tapi membina pengalaman...

hm...itu je yang aku dapat dalam musim cuti ni...
kepada rakan-rakan dan insan tersayang(aicet)...
kite jumpa kat trek...

trek kehidupan kita...

assalamualaikum~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...