Saturday, July 16, 2011

exam.dan nazarku

alhamdulillah...
result sem lepas da keluar...

tarik nafas lega aku...
kalau x,tak lena tidur...
hahaha

result ok,jangan risau...
alhamdulillah laa...walaupun ada paper dapat cukup2 makan je...hahaha

kali ni nak cite sikit2 pasal sem lepas...hm...
macam2 jugak yang berlaku..
tapi bagi aku sem lepas agak relaks jgak ar...
tak serabut2 sangat...serabut macam biasa je la...
the rest ok..

masa cukup sume,kelas pon ok...xd kelas yang menyeksakan dari segi pengurusan masa...
dan peratus ponteng pon berkurang...hahaha

cuma sem lepas banyak bercuti...habiskan duit...hahaha
buku banyak gila beli,tapi gune ciput j...
dengan beberapa assignment yang lingkup...
macam2 lah...

akibat dari "lingkupan2" itulah aku bernazar...
kalau aku lulus sume paper sem ni,aku nak puasa seminggu...

tup2..dapat2 result...lulus semua..memang menarik ah!
hahaha...
so,insya Allah...
start next week,or maybe tomorrow...aku nak bayar nazar aku ni...
yang bagi aku x membebankan aku langsung...

justeru,kalau aku menolak makanan minggu2 terdekat ni..paham2 j lah ye?hahaha

ciao~~

1 comment:

zafifi and zafira said...

yeay..dah update..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...